onsdag 11 juli 2007

Köpt ny säng!

Har beställt säng på Mio nu. En Rosie blev det. När de började sin rea var jag där och kollade och de hade 20% på Rosie, som vi hade tittat på så länge. Det fanns 100 st kvar på centrallagret så jag behövde inte bestämma mig på en gång sa hon, några dagar senare ringde jag för att kolla om vi kanske behövde beställa en om de höll på att ta slut, inget svar - troligtvis mycket att göra när det är rea! Gick dit dagen därpå och de hade 1(!) kvar på centrallagret så de var tvugna att kolla upp att den verkligen fanns - dagen därpå ringde de och JA den fanns! Ibland ska man ha lite tur! Men gillar inte sängborden som hör till - de skulle se alldeles för "stökiga" ut hemma hos oss eftersom de är öppna... ;)

3 kommentarer:

Lantliga ting sa...

Du har en jättefin blogg, välkommen in i bloggvärlden :) Sängen Rosie är superfin. Vilken tur att ni fick den! Själv har jag Rosie vitrinskåp som jag tycker är väldigt fint. Kram Maria

Mimmi sa...

Fiiint! Jag tycker att du har en jättefin blogg, kul att ni också ska bygga! :) Kram

Stjärnor på himlen sa...

Tittar in en sväng. Kul att det är ngn mer som älskar stjärnor i inredningen. Billigt tyg, vill också ha. Köpte en filt igår som bar blå med vita stjärnor på. Nu har ocean house kommit till en affär i Tranås, så fina saker. Kram jennie