torsdag 31 januari 2008

Fondvägg


Sådär då var fondväggen klar i vardagsrummet!

7 kommentarer:

Lotta sa...

Hej vilken snygg fondvägg!

Ulli sa...

Jättesnyggt! Jag funderar på något liknande i vårt vardagsrum.

Ha en fortsatt bra kväll!
Ulli

Madeleine sa...

Vilken vacker tapet :) Skall bli spännande att se slutresultatet :)
Kram

Josefin sa...

Hej! Jag är på jakt efter en tapet.
Denna var ju jätte fin.
Vad kommer den ifrån och ungefär vad kostar den? :)

Josefin sa...

Hej! Jag är på jakt efter en tapet.
Denna var ju jätte fin.
Vad kommer den ifrån och ungefär vad kostar den? :)

Anonym sa...

hej

har ingen anig om hur jag hamnade på din blogg;)
Jätte super fin fond vägg i alla fall

Mvh Felicia

Cecilia sa...

Hej!Supersnygg tapet!Har bestämmt mig för samma i vårt vardagsrum =). Mvh, Cecilia Mårtensson