torsdag 19 juni 2008

Kuddar











Har tryckt en text på en bit tyg som ska sys på en kudde, hittade en komplett kudde på DUKA när de hade utförsäljning 70% på en HIMLA kudde - då blev det ju helt okej pris, och mamma slapp sy kuddfodral ;)

Hade sådana här Lexington innerkuddar innan, denna och en mindre, lite avlång men så sålde jag dem på Tradera ;) Fick ett infall som föll väl ut. Sedan har jag glömt köpa nya, nu fanns bara denna hemma! Varför gömma en så fin innerkudde i ett fodral...
Och såklart är det stjärnor under överkastet också ;) Kan det bli för mycket? hihi

4 kommentarer:

Carolina sa...

Vilka snygga påslakan!! Var har du köpt dem?? Precis något liknande som jag har letat efter:)

Kristin sa...

hmm, vad heter butiken nu då...ska kolla...
Lågprismagasinet! Hade aldrig varit inne där tidigare men de hade en del godbitar! Billigt som skrutt var det också och örngott kunde man köpa lösa, vi har 6 kuddar så det brukar vara problem att få likadana!

Carolina sa...

Tack för svar! Attans också jag bor i skåne så den affären finns inte här vad jag vet:( Men det var jättefint verkligen. Smart det där med att använda innerkudden på lexington har jag inte tänkt på;)

Anonym sa...

Tycker också att påslakana är snygga. Vill också ha. Önskar er en glad midsommar. Anna i Hbg.