söndag 29 juni 2008

Neeeej



Ja det var väl bara en tidsfråga innan det skulle hända! Och nu har det hänt, nappburken åkte i golvet så det small! Lowe älskar ju sina nappar och ska helst bära omkring dem, nu skulle han äta välling men mitt i ätandet skulle han gå och hämta en napp och så åkte burken i golvet, jag blundade och hoppades att det var något annat men så hörde jag Rickard säga jahopp den var den burken det, Lowe! Jaaaaa, samsusa!! (jaaaaa dammsuga) så var det inget mer med det! ;)

12 kommentarer:

Ett hus i vitt sa...

Åh vad trist med den söta nappburken!
Blev dock inspirerad av dig nu att komma igång och måla mina eländes gula Ellosstolar, har inte kommit igång med det ÄN! Du fick tillbaka mera pengar än mig... Jag fick bara 400 kr! Jag är nog för snäll när jag ringer om sånt där :-(. Kram, Anette

beas barnslikheter sa...

Åhhh...det är nästan jobbigt att läsa då jag känner frustrationen med hela kroppen när jag läser.

Jag kände en sådan stund i förrgår. Jag skulle precis sätta upp några tavlor och precis när jag gick för att hämta den sista tavlan i ensemblen så ser jag att barnen har knäckt sönder glaset under tiden jag satte upp de andra två. Sorg!

Anonym sa...

Kikar in från familjeliv för att kolla dina fina fynd från pop. Såg att den fina burken gått i kras. Förstår din sorg....har själv letat efter en sådan men de är ju slutsålda överallt =(
Vilken fin sida föresten. Och jag får skriva mig som anonym då jag inte har ngn egen blogg. Men jag kommer att kika tillbaka =)

Helena sa...

Åh, nej den fina. Jag vill ju också ha en sådan. Finns det kvar i Odensbacken måntro? Philip brukar kommentera med "laga", som när ballongen går sönder och liknande :-)

Anonym sa...

Vad trist med burken ,väntar med fasa på att det händer vår också! Kram Ann-Helen

Anonym sa...

vad tråkigt att burken gick sönder, samma sak hände mig med :(

Carolina sa...

Åhh nej vad trist! Väntar bara på att vår ska trilla i golvet har varit väldigt nära ett par gånger men än så länge så står den kvar...

Anna-Karin sa...

tittar in från familjeliv för att titta på po.p fynden....och fick se vad som hänt med burken.
Åh va synd jag älskar dom burkarna Nu avänder ju inte mina barn napp så jag "fick" aldrig köpa en sån.

Anonym sa...

Det finns kvar såna där napp burkar i odensbacken!

Anonym sa...

Denna älskade burk av så många!
Varför är den gjord i porslin och inte i hårdplast eller nåt annat okrossbart material, klart att Lowe vill bära sina älskade tuttar. Mormor har ju en gammal spånkorg, den går ju inte sönder.

Mamma

camillasfinaste sa...

Oj, det är det jag vänta mig med här hemma med mina cult burkar till barnen. Maxwell springer runt med sin sparbössa och det är väl en tidsfråga hur länge den håller om jag inte gömmer den =)

Anjo sa...

ÅH nej va trist!!!!! Jag har oxå velat ha den burken....men så visade det sej att ALLA jag känner som har haft den, har inte den längre, den har gått sönder för ALLA...tror inte jag ska köpa den...känns som utslängda pengar. eftersom jag är VÄRLDENS klumpiaste, så lär väl jag slå sönder den så fort jag kommer hem med den.....men den är så rackarns fin!!!