söndag 29 juni 2008

Nya handdukar

Köpte en vit, en brun och en grå gästhandduk från Lexington. Den vita är ju inga problem att matcha med, men gissade att den bruna skulle passa till de bruna handdukarna vi har från Hemtex. Köpte nya gråa handdukar till alla i familjen, badhanddukar och mindre 5 st för drygt 400 kr, det är bra när Hemtex har ½ priset. (vad är egentligen grejen med den butiken? Varför inte sätta ner alla priser permanent? De har ju ändå 50% varannan vecka! Hörde att de var lite "under utredning", vad kan det vara "falsk marknadsföring" kanske?) och den gråa från Lexington gick nästan i samma ton, det kan man leva med. Så gästerna och Lowe torkar sig fint och jag och Rickard nöjer oss med rea från Hemtex ;)




















Passade bra till både de bruna och gråa handdukarna från Hemtex, inte riiiiiktigt samma färg men det funkar ju bra!


Lowe i sin nya outfit från Villervalla tyckte mattan från Marimekko var skön att ligga på tydligen! Passade också bra i färg till de andra! Köpte i Finland förra året!















Ställde en liten pytteskål i hyllan i badrummet med en ros i.

3 kommentarer:

Helena sa...

Vad snygga kläderna blev till Lowe. Verkar ha passat bra. Plastisockbyxorna blev kanon och Molodressen badar Gustav i. Är säkert stor till hösten också (hoppas jag), men då får han ha den ändå.

Ni ser ut att ha såå fint hemma (avis). Vill också ha ordning överallt.

Snorky sa...

Var du och reashoppade på cacau?? Jag tvingade mig själv att hålla mig därifrån! ;-) Haha... Men nu ångrar jag mig nästan när jag såg Lowe´s kläder ju!! Villervalla är såååå fint!!

Anonym sa...

vad fina kläder du hittat till Lowe, han verkar passa i allt du köper

Skönt att ni fick tillbaka en del av pengarna för stolarna. Tråkigt när de inte ska hålla ordentligt