fredag 18 juli 2008

om jag vann på lotto....

...finns det mycket jag skulle handla på en gång som jag går och längtar efter! ;) till exempel:















En loveseat från BQ, härligt att krypa upp i och mysa, läsa en bok och kura ihop sig med hela familjen kanske! :-)


Fin grupp från DUKA nu för halva priset













Rickard kan inte sova för han har så ont i ryggen, köpte nya sängar och bäddmadress i februari och nu är det alltså dags att kika på ny. Har varit och provlegat en Tempurmadrass och oj, man vill ju inte kliva upp igen!
En Urban Jungle skulle jag vilja dra runt lilla Lowe i också...bara det att han inte är så liten längre och att lägga de pengarna på den vagn nu när han är 2 år...ja vann jag på lotto så skulle jag inte tveka! ;)



Åh den här visste jag inte ens att jag ville ha!! Har inte sett att den finns med stjärnor!!


En kitchenaid skulle jag inte tacka nej till, skönt att slippa knåda degar för hand!!













en GPS känns nödvändigt inför kommande semesterturer! Och en ny systemkamera som är digital skulle jag gärna vilja ha. (har en äldre variant) Tycker inte vår digitalkamera tar så fina bilder...men det kanske beror på den bakom kameran ;)
Vita utemöbler från Brafab


...en fatboy till Lowe

Inga kommentarer: