fredag 19 september 2008

Utmaning

Utmaning

Fick min första utmaning av Husdrömmen . KUL! Tack för den :)

5 saker i min frys
* Quorn * broccoli * crabsticks * Glass * Hembakta blåbärsbullar á la Leila

5 saker i min garderob
* Jeans * Toppar * Koftor * skjortor * Kjolar

5 saker i min väska
* Träningskläder * hörlurar till mobilen * Organisation & ledarskap-bok (kurs jag läser nu) * Kalender * en flaska ramlösa blåbär

5 saker i badrumskåpet
* Deo * tandborste * parfym som aldrig används * ansiktscreme * Halsband

5 saker i min bil
* Bilbarnstol * nappar * mobilladdare * cdskivor * mynt

Jag utmanar dessa 5:
Hem & Lycka
Villa Nordåker
Nillas Hem
Njut en smula
Beas barnslikheter

5 kommentarer:

Hanna sa...

Jepp. Skicka den till 5 bloggar som du brukar läsa!

Hem och Lycka sa...

Tack för utmaningen, ska ta itu med den inom kort. kram!

Vita ljuva tankar sa...

Min första titt här. Det är kul att få reda på lite mer om ansiktena bakom bloggarna.

Älskar också lakrits fast yogurth med lakrits...jag tvekar ;-)

Kram Linda

Himmelbit sa...

Hej på dig!

Kul utmaning! Jag ska fundera lite på den och återkommer :-D.

Hoppas att allt är bra med dig!
Ha det toppen!
Kram

Anonym sa...

Hej nu är det väl snart dax för lite nya bilder , hoppas allt är bra med dig o familjen kram Emma