fredag 10 oktober 2008

Dagisfotografering

Jag har fått "bannor" nu att det är för lugnt i bloggen...sorry ;)
Har så mycket att göra nuför tiden bara...Pluggar på distans, jobbar heltid, säljer Gangstar och målar tavlor
Idag tog jag ledigt så jag och Lowe kunde ha lite sovmorgon och bara mysa hela dagen! Men det var ju fotografering på dagis idag så vi var ju tvungna att åka dit och fota lite! Jag passade på att fota dem också, vad kul det var att få se hur det går till vid en dagisfotografering! Men vad duktiga de är trots att de är så små!

8 kommentarer:

Terese sa...

åh vad bra du gör tavlorna än! jag å killen funderade häromdagen om du fortfarande gjorde tavlorna. Vi beställde ju en "liamtavla" av er en gång i tiden.Sen dess har familjen utökats med en Neo. Så att så fort vi får pengar till en tavla kommer jag med en beställning på en tavla till Neo. :-) jag hör av mig då.

Åh vad fina barnen är på bilden. sött gäng.
Vad fina barnen

Anonym sa...

Vilka små sötnosar!!!!!!!!!

Kram Mormor

Nilla sa...

Hej vännen!

Nu skäms jag, hade glömt bort min utmaning! Såg den och tänkte jag ska göra den lite senare men i vardagens stress glömde jag bort det, förlåt! Nu ska jag fundera lite på den :)

Vilka fina kläder :) Och dagisbilden var ju helt underbar.

Kram

Anonym sa...

Stora, fina killen!! Och han ÄR lik dig! ;) kram Åsa

Anonym sa...

Halloj.
Vad fint ni får i huset och målningen går bra ser jag (åker förbi huset när jag åker till/från jobbet)
Härligt dagis kort.

Vad pluggar du för nåt?
Du har säker skrivit det men har ju helt glömt bort.

Hoppas allt e bra med er.
kram Sofi

Kristin sa...

Åsa - är han verkligen det? ;)

Sofi - jag pluggar affärsmannaskap - chef och ledare i butik.

Majalaja sa...

Vad sött! Tänk att det går att få så många barn att posera samtidigt! Men OJ, vad MÅNGA de är...snälla säg att det där är mer än en dagisgrupp...

Kristin sa...

maja - ja det är hela dagiset :-)