tisdag 21 oktober 2008

Dags för ny dator!?



Min dator vill inte riktigt hänga med på allt skoj jag gör jämt och nu har den börjat med en massa pop-up rutor med att jag ska teckna virusskydd, de ploppar upp varannan minut ungefär så det är något jobbigt att använda datorn. En kompis till Rickard brukar ta hand om min dator och han var här för inte så länge sedan och skulle pyssla om den lite, men nu sa t.o.m han att det är nog dags för en ny...vadå håller de inte i 10 år...dåligt tycker jag ;)
Nej då skämt å sido det kan väl vara dags för en ny...en sådan här fin tyckte han jag skulle köpa, då får man tydligen mycket för pengarna. (ja det hoppas jag verkligen!) och datorn finns i skärmen!! Så ingen stor burk på golvet! Därav laptop idag.
Hmm snart så ska jag beställa en...R undrar vad jag väntar på....ehh ja vad sägs om en Trissvinst!? :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kristin du fyller år, mamma och pappa vet inte vad du önskar, ett bidrag till datorn kanske, istället för sånt du inte vill ha, eller?
Vi var ju på 30års-kalas i fredags där alla frågat vad jubilaren önska. Fisketokig som han är, så var det presentkort på fiskeaffär, gissa om vi skratta när han öppna presenterna. Undrar vad slutsumman blev?

Kram Mamma

Kram MAMMA och PAPPA

Nina/Hallon80 sa...

Hej!!
Hur är det med dig/er?? Var håller du hus på fl??
Skicka ett mail...:-)
Hoppas att allt är bra.
Kram