torsdag 30 oktober 2008

Fyndat!

Lite shoppingfynd till Lowe. En viss kedja hade visst fel på en rabattkod så det blev väldigt mycket (!) rabatt när man handlade via nätet! För allt på översta bilden betalade jag 120 kr!

På andra bilden är det nyheter från Gangstar till Lowe, hans nya kompisar Thea (189kr), Jack(249kr) och Eddie (149kr). Supersnygga tycker jag!!

Och sista bilden, fleecejacka, fleecebyxa, byxa och scarf från Svea och Lager 157 - allt för 780 kr istället för ordinarie pris 1545 kr. (halva priset!!)

(om man klickar på bilden blir den större, för dig som envisas med att inte skaffa glasögon...tänker tex på någon som börjar på Ma och slutar på mma ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga reafynd..
Även jag med linser måste förstora :) Dags att byta kanske hi hi..

Anna

Kristin sa...

Hihi
Jag med så det är nog inga fel på dina ;)

Anonym sa...

Snyggt!! Måste ju säga att kläderna i mitten var finast ;-) Sådan tur med rabatter vill jag också ha!

Sara