tisdag 11 november 2008

Fönstershopping på stan

Var på stan en kort sväng idag och hittade några fina Odd Molly-plagg. Blev förälskad i den här fina tunikan och de söta ugg´sen från Ripcurl.

Provade denna idag och åhhh vad fin den var, dock med blå brodyr och så fanns det ju bara en kvar...beslutsångest!

Söt kofta, tror det var denna jag klämde lite på idag, fast de hade den bara i blå och röd och då blev jag tveksam, den röda färgen var dock fin!
Också jättesnygg kofta, den hittade jag inte i någon av butikerna i stan dock. (tur det kanske ;)

Provade denna blus idag, jättesnygg men tycker bättre om när det är lite längd på dem. Kändes lite för kort för mig...men det tål att funderas på. Den är ju så snygg!!

Så söta strumpr från Odd Molly


Snygga ugg´s från Ripcurl, såg dem på T12 idag, kommer inte ihåg priset men under tusenlappen!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Den översta tunikan är jag också förälskad i, den är helt underbar.

Anonym sa...

Var fasen säljs Odd Molly i stan??? Har jag missat. Tur att du finns o kan förgylla ;) //Åsa