fredag 21 november 2008

Jul-Swap

Är med i en swap - eller helt enkelt "julklappsbyte" men swap låter ju såå mycket bättre ;) Vi har köpt eller pysslat själva och så skickar alla deltagare in sakerna till en "swapvärdinna" som sedan samlar ihop alla paket och fördelar dem till alla och skickar tillbaka - så snart kommer jag få hem 7 paket! Så kul, kommer nog öppna dem innan julafton dock. Det kanske är fina saker som man vill pynta innan jul med!? Här ovan är mina paket...och vad som är i kan jag inte avslöja än...men jag har pysslat själv...

4 kommentarer:

Smått och gott hos Lina sa...

Åå så spännande! Vilka fina paket. Ser framemot att få mitt.

Kram Lina

jennys hus sa...

vilken rolig grej:-) Fina paket du gjort .
Kram/jenny

Anonym sa...

Vilka fina etiketter! Tryckt själv eller köpt? (Isåfall: Var?)

Kristin sa...

jag har klippt ut dem från papper bara, har etiketter från Panduro som jag ritade av ;)
De finns här:
http://www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=125591