fredag 14 november 2008

Nya datorn har kommit!



Äntligen har nya datorn kommit, men han som skulle hjälpa mig med att installera den har blivit sjuk idag. Det har tydligen hänt något med båda usb-portarna för varken mp3-spelaren eller kameran kan hittas längre...vad händer? SUCK!
Vill ha min nya dator nu!! Den här har jag lust att kasta ut genom fönstret! (ja, jag tror jag öppnar det först i så fall, men det ger nog mindre effekt ;)

Har hittat Bertil idag ;) Han har äntligen hittat hem. Han var ju inte riktigt som de ulliga på Mio men men för 39 kr (med Family-kort) så duger de bra som substitut!
Bild kommer, kan ju inte föra över dem :(
På IKEAS chatt fick jag veta att lagersaldot "är en uppskattning" så lita inte på det om ni kikar på datorn innan ni åker iväg! Varför har de ett lagersaldo om det bara är till för att lura kunder till varuhusen med falska förespeglingar?

1 kommentar:

Linda sa...

Antagligen har dom lagersaldot just för att, som du säger "lura kunder till varuhusen"... :)
Kollade på Bertil idag när jag var på Ikea och dom är verkligen mysiga!