söndag 15 februari 2009

Leila x 2

Jippie! Vad glad jag blev när jag fick ett erbjudande i brevlådan att få två nummer av LEILAS nya tidning "Leilas country living" känns som ett måste! Längtar så tills mars nu :)
HÄR finns lite info.


Och på tal om Leila, det var slut på bullar i frysen när vi skulle på utflykt sist så det var dags att fylla på lagret.

Lowe hjälper till att "måla bullarna" och strö på socker, lite slank visst in i munnen också...

Klara...Leilas blåbärsbullar är underbart goda! Måste nog slänga in dem i frysen på en gång innan alla hamnar i magen!

4 kommentarer:

Smått och gott hos Lina sa...

Ååh den vill ju jag också ha! Var hittade du det erbjudandet?

Söt liten bagare!

Kram Lina

Doris_Assar sa...

Är också nyfiken på det erbjudandet! :-)
Bullarna ser goa ut :-)

Anonym sa...

Fick oxå det erbjudandet, Jocke min man förstod inte alls att jag bara måste ha den tidningen ;-)...
Blåbärsbullarna såg ju himla goda ut, dom måste jag göra någon gång.

Hoppas det gick bra med gelatinet.
Kram Sofi

Kristin sa...

Fick erbjudandet 2 nr för 59:- med tidningen Mama, som jag prenumererar på.
Kommer säkert fler!

Sofi - ja det gick bra med gelatinet, bara man hittar det först, tack för hjälpen ;)