torsdag 16 april 2009

BEHÖVER HJÄLP!!





Behöver hjälp av alla inredningsexperter som finns därute nu! ;) Man kommer in genom dörren på första bilden och sängen står rakt fram, til vänster om den står bordet och stolarna och sedan en leksakslåda (vill gärna att stjärnorna också syns så därför står den där den står) i hörnet står en gammal resväska med gosedjur, sen garderoben på kortsidan och en Expedithylla från IKEA på motsatt vägg mot fönstrena. Nu skulle vi behöva få in en byrå till Lowe i rummet och vi får inte till det...hur ska vi göra? Och vilken byrå? Kanske en vit Malm från ikea? Förslag mottages tacksamt!

6 kommentarer:

Smått och gott hos Lina sa...

Hur skulle det vara med en lång byrå under fönstret? Kanske den Malm med 6 lådor? Och så ställa bordet i mitten av rummet.

Kram Lina

P.S. Du har glömt att ändra ditt namn i kanten av bloggen :-)

vacker i brunt sa...

hejsan...så klart du får länka mig!! jag säljer mina saker till de som vill ha men bara hemifrån...än så länge ..har en ide att börja sälja på hempartyn,,,vi får se!!! loppisar jag går på är Bra och Begagnat i Nasta..röda korset på Nygatan..Myrorna..örebro loppis bakom Rusta...men de nbästa är de som olika kyrkor har och sommar loppisar efter vägarna.....ha det!!!

vacker i brunt sa...

hej igen...jag såg dem för nån månad sen på stadens CO....149 kronor!

Jessica sa...

Hej,
första gången jag hittade till dig.
Mysig blogg!
Härliga bilder ifrån Thailand, vi var också där för 1 månad sen, vilket underbart land!

Gillar ditt fina barnrum!
Fint när det inte är en massa färger, utan lite "lugnare".
Ang. byrå så har jag sett en fin på Mio som heter Rainbow, kanske passar med de övriga möblerna?

Må gott,
Kram
Jessica

Fröken Fräken sa...

FÖrst din fråga om stämplar, så är det de från Clas Ohlsons som jag har. Det är versaler i ena änden på stämpeln, och gemener på den andra änden!

Vad gäller ditt byråproblem skulle jag antingen föreslå en lång byrå under fönstren, eller en till sektion av hyllan som står mittemot, du kan ju ha lådor i den så att det blir som en byrå. Försök hitta något som är i samma stil och format som någon av de andra möbler som finns. Eller skaffa en till garderob som den som finns?

Kristin sa...

Fröken fräken - tack!
Har funderat på en till garderob, men den har utgått, nå´n som minns vad den heter? (IKEAs såklart ;)