måndag 27 april 2009

Fick ett mystiskt mail...













Fick ett mail för ett tag sedan som såg ut att vara skickat från mig själv...hmm hade jag blivit senil och skickat mail från min nya mailadress till den gamla? Nej när jag öppnade var det från "dina vänner" som ville fira att jag blivit "fru Pihl" och bokat in en lördag och ville ses. Klart man tackade ja, jag har ju snälla vänner så jag antog att det inte skulle bli någon utklädnad och försäljning av pussar på stan eller liknande! Jag fick en tid då jag skulle bli upphämtad på andra sidan vägen från vårt hus, så jag knallade iväg. Kikae efter bilar jag kände igen och förväntade mig en silverfärgad Saab som skulle komma, och se så rätt jag hade - min svägerska hämtade upp mig.

Lowe skulle såklart förja med och kolla vad som skulle hända, "vart ska du mamma?" ehh Jag vet inte... Han blev lite fundersam men vinkade glatt!

Det bar iväg hem till svägerskan där vi bytte färdmedel till cykel, åkte till stasparken och mötte upp ytterligare två vänner för en picknick i det härliga vårvädret...

...SKÅL fru Pihl! (jag tycker fortfarande det är min svägerska!! :)













Sedan bar det iväg till bowlinghallen, strl 50 på skorna!! Undrar om de är välavända!? Jag tog dock mina 35:or...(har faktiskt 36 i vanliga fall!!)

Vi hann med lite discobowling också, och tjejerna spexar ;)

Vi tog en liten paus framför slottet med en "dricka" sedan gick vi vidare till Wongs (restaurang) för en härlig middag med skaldjursmix, gott vin och underbar efterrätt! Senare blev det dags att cykla hemåt (till svägerskan med familj) för att få skjuts hem av hennes man.
Vilken dag! Och vilka härliga vänner jag har! Tack tjejer!!

2 kommentarer:

Trasdockan sa...

Låter som en riktigt härlig dag!

A & Lilla P sa...

Vad härligt det ser ut!