onsdag 1 april 2009

Fru Pihl


Nu är vi man och fru :) Familjen Pihl. Rådhuset 14 februari

ringen...

Hemma hos mamma och pappa på fika efter ceremonin.
Hade en så fin låt som spelades, alla grät! Nja Rickards öga kanske bara fick lite extra vätska, men vigselförrättaren, jag , mamma och pappa kunde inte hålla tillbaka tårarna och Lowe blev alldeles stilla under låten. Lyssna
HÄR (fast vi hade en version med bara Sonja Aldén). Jag valde den kvällen innan och Rickard visste inte om det så jag gav honom texten precis innan de satte på låten och han såg väldigt frågande ut. Det är precis vad jag känner, som att det är mina ord till honom! Gråter varje gång jag lyssnar på den!

2 kommentarer:

Trasdockan sa...

Så fina ni är lilla familjen!! Ni ser onekligen lyckliga ut!! Än en gång, ett stort grattis!!

Anonym sa...

Ni chocka oss verkligen!!!!!!!!!!!
Men vilken upplevelse det blev istället för fotografen.

KRAM MAMMA OCH PAPPA