onsdag 15 april 2009

Hjälp BRIS att hjälpa!


KappAhl har nu en "Barn är oslagbara"-pin man kan köpa i deras butiker - 30 kr kostar den och jag fattade det som att hela summan går till BRIS då. En sådan ska jag gå och köpa, jag gillar att stötta BRIS som verkligen gör en bra insats i samhället - att ta hand om det bästa vi har - barnen - och tyvärr då de som inte har det så bra. Jag önskar att alla barn kan få känna sig lyckliga och ha det bra så det minsta jag ska göra är att köpa en pin, eller flera, Lowe måste ju ha en också!
BRIS har även en shop där man kan handla saker och kläder, du hittar den HÄR!

1 kommentar:

Hanna sa...

Hej Kristin!
Vilken fin blogg du har!
Hittade till dig, när jag googlade efter bilder på Brukas torkvinda...
Lånar din bild, hoppas det går bra!
Titta gärna in till mig :)

Ha d gott!
Kram Hanna