måndag 27 april 2009

Nya mama...


Köpte Mama idag och bläddrade bara lite i den, fastnade på en artikel om en mamma som förlorat sin son när han var 2 1/2 år - han hade överlevt cancer men så dog han av tarmvred ett år senare! De var på väg in till akuten med honom men sjukvårdsrådgivningen rådde dem att avvakta, det var nog bara vanlig kräksjuka som gjorde att han kräktes så...
Sedan dog han alltså...
Jag grät floder och ville bara åka direkt till dagis och hämta Lowe och bara kramas! Usch vad sådana historier berör mig, jag blir så ledsen för deras skull och så sätter jag mig in i det själv, hur det skulle vara...
Kontentan är att var inte så himla korrekt jämt och ring och rådfråga om allt, DU känner ditt barn och är det något som känns helt fel, åk in till sjukhuset och stå på dig för att få hjälp!
Tycker jag läst så mycket om folk som avlider eller får men för livet på grund av sådana här saker som händer, som inte behöver hända!

Ta hand om er och era barn! Kram K

Inga kommentarer: