torsdag 13 augusti 2009

För jag har tagit examen....

...fy _ _ _ vad jag är bra!!! :)
Betyg och ros fick man!

En fin kväll i Leksand för betygsutdelning och grillbuffé i matsalen - oj så gott det var!
Liten promenad längs med vattnet och den lilla lilla stranden där vi fick läsa citat från våra arbeten vi lämnat in under året! Fint. Efter det blev det lägereld och trubadur.


Så mötte mannen mig med fin-fina blommor! Åh tår i ögonvrån!

YES! Nu är jag klar, inga mer resor till Leksand och inga mer arbetsuppgifter eller företagsekonomi! Nån som kan erbjuda mig jobb nu då? :)

6 kommentarer:

Doris_Assar sa...

Grattis!!

Anonym sa...

GRATTIS

nu är det avklarat!

Kram Mamma och Pappa

Anonym sa...

Grattis! Duktig du är!

Kram Åsa (din gamla usö kollega..)

I ett litet hus sa...

Grattis vännen, vad duktig du har varit!! Håller tummarna för att ett kanonjobb väntar dig snart!

Kram kram Lotta

Anonym sa...

Vad är du utbildad som nu?

Kristin sa...

Utbildningen heter "Affärsmannaskap - chef och ledare inom handeln"