söndag 6 september 2009

Dr Martens igen!!



Jag har beställt Dr Martens från England (HÄRIFRÅN) får se om de kommer bara...
Men det verkar funka, har iaf fått ett nummer så jag kan följa dem och nu står det "You item has been passed to the overseas postal service for delivery in SWEDEN." Så jag hoppas de anländer till en brevlåda nära mig snart! Det var väl mer än 15 år sedan jag hade ett par Dr martens sist, men då var de svarta och med stålhätta...
Mamma fick följa med till Entertainment som å låg på en bakgård, in genom en port och uppför en trappa. Det var väl en gammal lägenhet är butiken låg och mamma var nästan rädd när vi skulle dit och köpa dem haha - kommer du ihåg mamma?

2 kommentarer:

Therése sa...

Ha ha, det där bringade minnen. Mina föräldrar var inte heller helt överförtjusta i den butiken.

Anonym sa...

Ha ha...ja där släpade jag oxå med min käre mamma för att inhandla ett par, fanns ju inga svarta i min storlek, men ett par mörkblåa fick det bli, för man skulle ju bara ha sånna...

Läckert rosa du hittat!

Kram Sofi