lördag 17 oktober 2009

Nya smycken!

Beställde lite smycken på nätet, en jätteduktig tjej som heter Mirka, du hittar hennes sida HÄR!
Lowe fick ett halsband med sitt namn, grannarna som just fått en liten son fick också ett. Sen blev det några presenter också, men de kan jag ju inte visa ;)

Mitt armband...hrm hrm, jag önskar jag hade en man som köpte något sådant..."Du gör mig lycklig" ;) köpte till en stjärna med "Lowe" så det får syfta på honom. Lowe - du gör mig verkligen lycklig!

Ett halsband med hela familjens namn på! Jättenöjd! Tack Mirka, jag återkommer nog!! Så tips till er som ska köpa present till någon, personliga smycken som är handgjorda. Spring genast in till Mirka och hennes sida "Piffigt"!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jättefina smycken ! tyckte armbandet med svart var jättesnyggt och bra priser var det ju :) vi ses kram/emma

A & Lilla P sa...

Vilka fina smycken! Skall genast kolla in hennes sida! : )