torsdag 29 oktober 2009

present

Tjohoo, jag fick en toppenpresent igår! Jag ska få åka till Kolmården och träffa delfiner! Man får inte simma med dem, men man får klappa dem och komma nära! Åh vad kul - längtar redan! Tack min snälla man och son!

På morgonen fick jag en liten hint...en egen nyckel med delfin på! :)

Beställde en fin tårta av mamma, tack! Fick den i en fin kupa (med stjärnor!) och ett hjärta!


Käre maken hade varit och köpt blommor till mig och mamma - vi fyller ju på samma dag vi! :)


Lite paketöppning, mamma fick bl.a en tavla med Lowes dagiskort! Jag fick en fin krona och annat fint!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vad många som tycker det är konstigt att Du och jag fyller på samma dag!
Jag, bestämde att så ska det va´
OCH SÅ BLEV DET!

Kram Mamma

Allt mellan himmel och jord sa...

Grattis! Hoppas att du får en toppen dag med delfinerna!

Kram

emma sa...

Åh vad avundsjuk jag blir på din present att få träffa delfiner ! grattis än en gång och grattis Pirjo:)

Jozefphina sa...

Min husnyckel är en sån med delfin på, dock skaffade jag min 2007. De fina och det blir lite mer personligt, dock börjar min bli lite utsliten nu :( Mysigt med delfiner en dröm att få bada med delfiner!