onsdag 27 januari 2010

Skridskor

Igår åkte Lowe skridskor för första gången! Han skrattade gott trots att det var värre än Bambi på hal is! Huvudsaken det!! Så nu tycker han att mamma och pappa ska skaffa skridskor också! Pappa har ju spelat hockey i sina dar men mamma gillade inte alls skridskolektionerna på gymnastiken i skolan...

När vi kom hem fick både jag och R komma till frisören, det var dock en väldigt omständig sådan! Först skulle han plocka med alla saker han skulle ha och precis när han skulle sätta igång utropade han "jag måste bara bajsa först!" Så R skrattade gott och undrade om man verkligen behövde betala om man fick torka frisören där bak haha men det behövde man inte! Det var gratis hos den här frisören! Hårtorken var roligast...hmmm sådär kul tyckte jag, håret statiskt som attan och kallluft i öronen! (vågade inte dra på den varma ;)

Ps. Formex var jättekul, men kan ju inte publicera några bilder tyvärr...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänk när du Kristin lekte hårfrissa med mig, kommer du ihåg när jag somna på stolen?

Kram Mamma