lördag 6 mars 2010

Jag ska bli egen företagare!!

Har varit på "inköpsresa" till Sthlm och hos Things We Like hittar man märken som Kik Kid, How to kiss a frog, Holly´s, Småfolk och Mini a Ture. Det är några av märkena på barnkläderna man kommer hitta i min kommande barnklädesbutik på Stallbacken i Örebro!
Det är sååå svårt att köpa in så jag hoppas jag tänkt rätt, det blir ju att man väljer efter ens egen smak även om man vill kunna tilltala alla! Här ovan är ett smakprov av hösten 2010 man ser inte allt på bilden så ni kan tänka er att det inte är ett lätt jobb att välja bland allt det här!

Denna tröja tänkte jag beställa från Mini a Ture - men så hade de strukit den i sista stund :( Jag ville så gärna ha en sådan till Lowe (ni ser väl stjärnan) så jag såg väl superbesviken ut och sa nääää kan jag inte få den?? Såklart jag fick! Så Lowe blir nog ganska ensam om denna tröja! Nå´n fördel ska man väl ha!?

9 kommentarer:

camilla sa...

GRATTIS! Kul att du också blir egen. Jag går en stara egetkurs nu och när den är slut startar jag med. LYCKA TILL!

Anonym sa...

Vad roligt! Grattis! Då bli vi ju grannar:) När öppnar du?

Kram Hanna, Våra Små

Kristin sa...

Vad kul Camilla!! Grattis!
Hanna - ja härliga grannar jag får!! (kram) I maj är det tänkt!
Kram på er tjejer!

Sanni bus sa...

Grattis! Vad roligt! Hoppas att allt kommer gå bra för dig :D

Anonym sa...

Vad roligt Kristin! Jag lovar att komma förbi och säga hej å kika på kläderna när vi åker hemåt.

LYCKA TILL!
Kram Matilda (Gangstar), Linköping

Helena sa...

Du behöver väl inte välja - du tar väl in allt ;-) Nej, skämt åsido, stort LYCKA TILL! Jag kommer, det vet du :-) Kram

BLONDETTY sa...

Vad roligt med en ny barnbutik och vad fint att ha den på stallbacken! Lycka till med allt! Lovar att jag kommer att dyka upp där sen!

Anonym sa...

Hej Kristin och grattis till att du ska bli egen! Jag/vi kommer definitivt att kika in hos dig och shoppa! Lycka till med allt! Kram Linda o bebben i magen :)

Anonym sa...

Men vad kul Kristin!!!
Grattis!
Stallbacken e ju perfekt, med Våra små, Änglarum å Ce.
När är det dax?

Lycka till!

Kram Sofi