torsdag 18 mars 2010

KIDS - min butik öppnar i maj!

1 april får jag tillgång till lokalen på Stallbacken, gamla stan i Örebro. Sedan blir det att fixa och dona och så siktar vi på att kunna öppna i början på maj!
8 maj är alla varmt välkomna på vårfest i Gamla stan med modevisning bland annat!
Känner du att du vill tipsa om något är det bara att maila ;) Jag suger information som en svamp just nu och håller som bäst på att leta bra lösningar inom telefoni/bredband/kassa och kassasystem! Fullt upp med andra ord!
Du kan bli ett fan hos mig på Facebook! Klicka HÄR

3 kommentarer:

Doris_Assar sa...

Grattis, jättekul! Blir det webshop också? :-) (ej örebro-bo ;-) )

Anjo sa...

Tänk att det undrar jag mä...bor ju inte heller i Örebro....

Kristin sa...

Håller på och kikar lite på det - vissa märken får man inte ha i webshop heller - men jag kan såklart skicka om det är något man vill ha! ;)
Tack för intresset tjejer!
Mvh Kristin