fredag 30 april 2010

Nu har jag haft öppet en vecka!

Nu är det en vecka sedan jag öppnade min butik Kids, ligger på Stallbacken i Örebro - VÄLKOMMEN!!


Rockefella passade så bra till den här väggen med sina tuffa kläder med jeans, prickar, rött och svart.

Quiksilver och Roxy finns upp till 12 respektive 14 år

Kassadisken med fina blommor jag fick när jag öppnade - tack alla!!

Här syns Mini A Ture´s jackor, lite Geggamoja och Gangstar

Gangstarhörnan - Gangstar har tidigare bara sålts via hempartyn men finns nu även i butiker, när självaste NK ville ta in Gangstar kunde man inte stå emot efter andra förfrågningen!
Vi på Kids har ett stort utbud av Gangstars tuffa kläder.

Här syns Johanns form & design´s "babyface" härliga figurer med ett jätteleende som man bara behöver titta på för att bli glad! Finns bodysar och byxor upp till 74/80 och tvådelad pyjamas i 86/92, t-shirts med söta tryck finns upp till 110.
Intill det finns Kik Kid, härliga frottétröjor och fina klänningar i underbart mjukt material även Kik kid har tröjor och bodysar med ansikten (även klänningar).
Här finns också lång haklappar! Mycket av maten hamnar ju ofta i barnens knä, vilket dessa råder bot på! Finns i många olika härliga mönster.

Geggamoja-bordet! Härliga kläder i underbara färger, mjuka material som är lekvänliga! (ja namnet säger väl egentligen allt) Sådant man själv skulle vilja sätta på sig!

Söta moseskorgen! Finns ett ställ till också som är på väg hem. Perfekt för den första tiden man kan lätt bära med sig korgen i hemmet, har man två våningar är det idealiskt då man kan ha barnet sovandes på samma våning som man själv vistas.
Här finns kläder från danska Mini A Ture som är så fina!



Tavlorna jag målar finns också att beställa!
Välkommen till Kids på Stalbacken, Kungsgatan 1 i Örebro

9 kommentarer:

Mimmi sa...

Åh, så fint! Tack för titten, jag kommer garanterat att kika in när jag har vägarna förbi Örebro.

Jessica sa...

Gud så fint! Synd att jag bor så långt bort :) Men ärjag i krokarna kommer jag in!

Kram Jessica

Matilda sa...

Jättefint Kristin! Längtar efter att få besöka din butik.

Anonym sa...

Åhh det e så fint Kristin!
Längtar tills jag kan kika in...

Kram Sofi

Kristin sa...

Tack tjejer!!

Anonym sa...

Riktigt snyggt och proffsigt det blev i butiken. Tyvärr bor jag i skåne men om jag någon gång har vägarna förbi så ska jag definitivt kika in.

Lycka till!!
Carolina

Majsan sa...

Kalasfint Kristin!

När jag skaffar ungar själv vet jag precis var jag ska shoppa loss. :-)

Marie sa...

Hej

Vilken fin butik du öppnad och många favvomärken fanns med där. Jag kommer garanterat komma in och hälsa på dig någon dag.

Kramar Marie

Marie sa...

Glömde ju.....

LYCKA TILL!!!! :)