torsdag 10 juni 2010

Nytt från Ralph Lauren!

Nya presentförpackningar från Ralph Lauren har kommit in i min butik! Vitt med blå ränder med tillhörande mössa och liten nalle med skallra i! Ursöta, om jag inte hade fyllt min barnkvot hade nästan kunnat skaffa en liten kiddo bara för att få köpa den randiga dressen haha!
Kika in i min butiks blogg vetja du hittar den HÄR

I senaste Family living har Charlottes son Angelo shorts från Mini A Ture som är jättesnygga (ja Lowe har likadana!) och de finns hos mig på Kids!! Så snyggt med vit överdel till , fräscht och sommarfint! Hatt finns i samma tyg som shortsen som är beige med vita ränder.

3 kommentarer:

mama Sofia sa...

Åhh vilken fin blogg du har och även kidsblogg=)
Jag har nu försökt lämna kommentar på kids sidan två ggr men misslyckats så jag lämnar den här:)

Neo var såå fin igår på sin skolavslutning och med sina beiga chinos;-)
En av mina bästa vänner hade varit inne hos dig och köpt chinos till sin son med, utan vetskap om att jag köpt dem till Neo, lite kul tycker jag!!

Fotade Neo massor igår men fick inte till ngn bra bild som tydliggjorde de fina chinosen:-(
Jag får försöka igen...

Ha en fin kväll, kramar Sofia på Våra Små

Villa Runnaby sa...

Hej Kristin!

Vilken tur att du hittade mig så att jag kunde hitta dig ;)

Jo vet du, jag kom in på röntgen, och fick lära mig hemligheten till en bra tid.. Man ska vara där kl 07.15 och köa, förutsatt att man har en drop in tid :)Jag har inte fått nåt svar, men antagligen hittar de inget, det är väl åldern!

Vilken fin blogg du har! Jag ska kolla mer sen!

Kram Susanne

Kristin sa...

Sofia - tack! Ja prova gärna att fota honom igen - så kul att få se barnen i kläderna!!

Susanne - ja jag ska prova att hänga på låset imorgon!