torsdag 17 juni 2010

REA

Häromdagen fick jag inbjudan till Peak som hade 25% så jag slog till på en klänning, ville ju gärna köpa den på deras rea senare i sommar då de har 40% men vågar inte chansa på att den finns kvar, dessutom vill jag ju ha den i sommar :)
Som min kompis sa en riktig "Kristin-klänning" - vilket betyder sportig enligt henne haha


Svischade förbi Pop idag innan jag öppnade min egen butik - ville ha tag i ett par röda byxor till Lowe och det har ju inte jag i min butik så då får man ju vara lite otrogen ;) Skulle vara så snyggt till hans tröja från Geggamoja (som jag f.ö. inte skulle ha något emot att ha själv!) Hade tänkt mig ett par stuprörsjeans, men det blev ett par i lite baggy-modell istället, men lillfis som han är så var ju 104 ganska stora! Ska se om man kan sy in resåren lite nertill så blir de kanske bättre!
Ska jag börja ge ungen bearnaisesås med extra smör istället för mat eller vad gör man ;)

Hittade också fin randig tröja som kommer passa fint till hans chinos!

2 kommentarer:

Mimmi sa...

Wow, vilken underbart snygg klänning!

emma sa...

fina kläder :) har lite samma problem med Amilia hon växer på längden men inte på bredden, när jag kom till dagis häromdagen hade hon Majas jeans på sig som shorts haha/ hoppas Lowe får ett bra kalas på sön hälsa o gratta :) kram