onsdag 30 juni 2010

Skor igen

Hittade ett par nya skor jag inte använt som jag provade imorse, Lowe tittar nyfiket på och frågar:
-vad heter det där?
-Sandaler svarar jag
-mm, kan de spela?
-ehh nej varför undrar du det? (tänker att Sandaler vet han ju vad det är, han kanske hörde fel?)
-varför har de sladdar då??

Oj vad jag skrattade, fick fram att han var rolig i skrattandet så han föll in i det - men såg annars helt oförstående ut.

Om någon är intresserad av dessa Vagabond, sladdsandaler så kan jag tänka mig att sälja dem, strl 36 - jag hade lite för breda fötter för dem kändes det som! (helt nya! Lapp sitter kvar på ena skon)

En morgon ropade Lowe på R när han gick upp (typ kl 6), han gick in i Lowes rum och frågade vad det var, Lowe tycker det är jobbigt för att "fåglarna tjafsar så!" Vi har en massa fåglar (vet inte sort...kajor/kråkor?) som är vid oss JÄMT, blir galen!! Skjuter dem snart!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha vad roligt sagt...fåglarna tjafsar...
min dotter sa för länge sen när det slog lock för öronen;
"Mamma jag blev täppt i örat"
Dom säger mkt roligt dom små...

Kram Sofi