onsdag 14 juli 2010

Usch är så arg, ledsen och besviken på Dualit!

Usch vad besviken jag är främst på mig själv men även på Duallit!
Jag och Rickard fick ett presentkort på Cervera i november förra året, vi fyllde 30 båda två.
Suktade efter en Dualit och de var nedsatta till 995:- så det passade ju perfekt med presentkortet! Första gången jag använde den slutade den bara att fungera när jag vispade. Jag drog ur sladden och väntade ett tag sedan var den igång igen! Nästa gång jag använde den började det bra, vispade grädde och så plötsligt slutade den att fungera igen! Nu har jag inte fått igång den sedan dess så jag tänkte reklamera den! Jag är helt nitisk när det gäller att spara kvitton så jag sparar ALLA!! Tom H&M-kvitton åker ner i lådan där de försvaras så ni kan tänka er att det blir en del på ett år! Men nu är kvittot från Cervera helt borta, har letat igenom kvittolådan, i påsen, hemma jag kan inte hitta det! Mamma tog med vispen till Cervera för at höra om det kunde gå att reklamera trots att jag inte hittar kvittot men det gick ju inte, de försökte kolla lite i sin dator om de kunde hitta kvittot, eftersom jag handlat på presentkort kunde det gå, men jag kommer ju inte ihåg exakt när det var jag köpte den så det var tydligen ett stort jobb för dem att gå igenom. Nu hade de på Dualit ringt upp mamma och varit så snäsig och otrevlig så jag kommer definitivt inte köpa något mer från Dualit - för SÅ bra är de ju trots allt inte då eftersom jag använt vispen i kanske 3 minuter totalt! Jahopp här står jag med en visp som är helt ny, för 1000 spänn som inte funkar. Vad kul det känns, får väl förvara den i 2 år och hoppas på att kvittot kommer fram innan dess!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dålig stil! Minns jag inte helt fel så skrev du om den på bloggen då den var ny. Kanske kan hjälpa dig en bit på traven för att klura ut när det va du köpte den!

/Matilda

Nina sa...

Men fy vilket skit!
Hoppas du hittar kvittot!