torsdag 19 augusti 2010

Ram från Ikea - före & efter

Ikea i Örebro har ju som vanligt inte det jag vill köpa hemma ;) Så mamma fick köpa med sig ramen Ung drill när hon var i Linköping! (Tack lilla mamma!) Men jag ville ju ha den i vitt och det finns bara svart så då var det bara att ta till lite sprayfärg...

...så blev den vit och fin :) Var inne på att ha denna tapet som fondvägg bakom schäslongen men kan inte riktigt bestämma mig så tapetprovet jag beställde fick ta plats i ramen så länge.
Tapeten är från Osborne & Little och heter Grove garden, hos maleributiken.se kan man beställa gratis tapetprover som är lite större, de första två är dessutom gratis!
Tror att mönsterpassningen är så smart gjord att det går åt två rullar till min ynka vägg - och de kostar inte mindre än 730 kr rullen så jag tror jag avvaktar lite ;)

1 kommentar:

Hanna sa...

shit så fin!! aldrig sett den på ikea, blir att spana in!! superfin, o lovely tapet!