fredag 3 september 2010

Födelsedag idag!

Fixade lite födelsedags-överraskning innan jag gick och la mig igår, maken fyller idag men han går ju upp kl 6.00 och då orkar inte jag och Lowe upp och sjunga så vi fixade lite fint tills han skulle upp!

Lowe ritade teckning till pappa - det skulle vara tårta med ljus, men han "orkade inte rita 31 st utan det räckte med två" tyckte han! :) Observera att Lowe och Pappa har navel båda två!! Viktigt! Han tycker mycket om bokstäver nu så det ska skrivas och letas bokstäver mest hela tiden, vilket är jättekul! Tycker det är kul att han är så intresserad! Jag var också nyfiken på bokstäver och läste och skrev tidigt. Kanske han blir likadan!? Han kan många bokstäver nu och kan han dem inte kan man skriva på ett papper bredvid så härmar han dem.

Snart dags för 4-årskontroll (på 4 år och 3 månaders dagen) och där ska det väl ritas antas jag!?

Inga kommentarer: