söndag 12 september 2010

Me & i party!

Jag har varit på Me & i-party ikväll! Jag har ju inte varit något fan innan, men nu tycker jag de har "shapat up" lite och blivit lite mer moderna. Jag brukar inte klä mitt barn i så överdrivet "barnsliga" kläder utan gillar mer barnkläder som jag själv skulle kunna sätta på mig om de fanns i min storlek, och det var också därför jag sålde Gangstar-kläder på partyn!
Men nu hittade jag på ungdomsavdelningen ett par tights med en fjäril på vaden och en snygg huvtröja - som såklart var slut så jag hoppas den kommer igen eller att jag kan få köpa säljarens ex. Eller har du en i strl L till övers säg till ;)

Den här blev det också, väldigt "icke-me & i" enligt mig!

och trots att han inte behöver mer kläder och trots att han har en mamma med barnklädesbutik så fick den här också flytta hem till oss! Han älskar ju grävskopor så jag tror han kommer bli lycklig över denna trots att det inte är helt i min smak, skulle vilja ändra lite färg och så...

Inga kommentarer: