fredag 1 oktober 2010

Lowes nya garderober

Originalgarderoberna från Kast van een huis är superfina tycker jag, men de kostar 10.000:- per garderob och det är lite för mycket för min del så jag fick min snickare till man att såga till lite hustak istället! :)

Köpt garderobsstommar på IKEA och dörrar som var högre än garderoberna och sågade till dem. Det blev till slut att skära utsvarta kvadrater och sätta upp på dörrarna och sedan tejpade vi så att det blev rutor med vit tejp.

Först tyckte jag att jag var jättesmart som klippte ut vita kvadrater av självhäftande plast och sedan gjorde jag de mindre svarta rutorna och satte på det vita, men när det sedan skulle sättas upp blev det ju fullt med luftbubblor så det blev inte alls bra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad snyggt! Smart också:) Har också tittat på "originalen" men priset är inte försvarbart, iaf inte i vår familj. Tänkte komma in i morgon och beställa halsband. Ha en myyysig fredagskväll! Kram Hanna

Pauli sa...

wow vilken rolig och smart idé

Nina sa...

Säger det igen...såna här ideér kan bara komma ifrån dig. Superfräckt. Tål att tänkas på.
Kram Nina