lördag 28 maj 2011

Inredning Lexington vs Zelected by house

Bild från Lexington.se

Jag älskar ju stjärnor, det kanske inte har undgått någon ;) och därför klappar mitt hjärta lite extra när jag jag hittar saker med stjärnor och för märket Lexington som har så mycket fint med stjärnor.


Bilder från Zelected by house

Har tidigare funderat på att ha ett Zelected by house-party men tiden har inte räckt till riktigt men blir riktigt sugen när jag ser deras fina bilder, som denna - väldigt Lexington-inspirerad tycker jag med det marina och lyktorna med stjärnor.
Jag är inte märkesfixerad heller utan köper sådant jag tycker är fint (så länge prislappen tillåter)

Gillar det här grå och rosa också!


Ska nog höra bland mina vänner om det är några som vill komma på ett party för det fanns mycket fint att hitta tycker jag.

1 kommentar:

BLONDETTY sa...

Ja, visst blev de fina i sjaletten/kepsen!
Självklart får du låna ett par bilder. Säg gärna till när du lagt ut dem!

Ha det gott!
♥♥♥
Kram BLONDETTY