onsdag 10 augusti 2011

Fin väst!


Bild från www.kappahl.com

På väg till jobbet slank jag in på Kappahl och såg den här snygga västen! Den skulle Lowe vara fin i med sina manchesterbyxor som nog är snudd på exakt samma färg som manchesterdetaljerna upptill. Skulle kunna tänka mig en sådan själv faktiskt! Undrar om de finns i 170 ;) Kan mycket väl hända att en sådan landar i Lowes garderob, svårt att hitta snygga västar tycker jag! Några tips kanske?

Bild www.kappahl.com

Han fick en farfarströja i alla fall som jag också tycker matchar manchesterjeansen han har!

2 kommentarer:

hanchens sa...

Båda var fina! Jag håller med, skulle också kunna tänka mig den västen. Tyvärr är det inget av mina barn som gillar väst, så hit kommer den inte....

Kristin sa...

Ja jag har väl haft turen att ha ett barn som tar på sig det jag köper och sedan plockar fram! Han har inget eget intresse av kläder och tycker allt jag köper är "fint!". Har förstått nu när jag har butik att det inte är jättevanligt att föräldrarna får välja fritt ;) Så jag är väl lyckligt lottad ;)