torsdag 18 augusti 2011

Love is all you need!

Såg den här ståltrådstexten i en blogg en dag och det är ju en mening som ligger mig varmt om hjärtat (bokstavligt talat). Jag har meningen All you need is Lowe på revbenen så jag har Lowe nära mitt hjärta för alltid! Så den här texten (om än omkastad) kände jag på en gång att jag ville ha hemma! Hittade den till slut i fina butiken Stockshammar utanför Askersund!

Två trappor leder upp...

...till fina övervåningen med träskor och kläder...

...möbler och inredning...

...fina kök!

Med smarta lösningar! När (!) jag vinner pålotto ska jag köpa ett kök härifrån! Kolla bara hur fint luckorna öppnas.

Efter det åt vi på "Skepp o´hoj" där de har Thaimat som smakar som i Thailand! Det är nog den godaste Thaimaten jag ätit utanför Thailand! Så dit har vi återvänt flera gånger och fått både grannarna och mamma & pappa att ta en tur till Askersund!

Till efterrätt får man inte missa Snäckbåten där de har hemgjord glass, görs i Hjortkvarn. Lowe valde godaste smaken, yoghurtglass med skogsbär! Himmelsk!

Mysigt i Askersund!

Inga kommentarer: