tisdag 4 december 2012

Tisdag

 Idag slog Lowe till pa en ananas-shake vid poolen, det var tydligen smarrigt :) Knappt sa han hinner fa i sig lite dricka innan den ar dags...

 ...att hoppa i plurret igen! Har med "tvillingarna" i bubbelpoolen.

 Pa vag till vart nya strandhak dar vi ater lunch. 


Lowes nya kompis, Kook som jobbar pa hotellet, bade vid frukosten och pa kvallarna i restaurangen. Hon berattade att hon far lite paus mitt pa dagen da hon ar ledig. Vi tycker hon ar har jamt!

Ikvall fick vi massage hela familjen ocksa, Lowe njot i fulla drag! Daligt internet idag sa far inte over de bilderna jag har i mobilen ikvall...men helt okej med massage for 3 personer for 150 kronor! :)

Ha det bra vanner!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni ser ju ut o ha den underbart bra!
Jag blir riktigt avis på Lowes annansshake!! Mums!
Såg att Thailands kung fyller idag, är det något ni märkt av? Jag tror när vi var där man inte kunde handla allt, typ hänglås på öl kylen etc.
I
Njut av värme o sol här är det -9 och massa snö som blåser ner, brrr.

Kram Sofi

Anonym sa...

Härliga bilder. Hittade din bloggadress på ett forum.. :) Tänkte jag skulle kolla in den.. Jag har en blogg men är inte inloggad.. Läs den gärna.. Går dock lite trögt med skrivandet just nu.. monsterdricka.blogg.se

MVH Charlotte